loading...
خنده بازار
evil بازدید : 10 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
اینطوری تعریف میکنه:
 
 
 
من  حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی. 20کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو
ماشینم خاموش شد هرکاری کردم روشن نمیشد. وسط جنگل، داره شب میشه، نم بارون هم گرفت.
اومدم بیرون یکمی با موتور ور رفتم دیدم نه میبینم، نه از موتور ماشین سر در میارم!!
راه افتادم تو دل جنگل، راست جاده خاکی رو کرفتم و مسیرم رو ادامه دادم.
دیگه بارون حسابی تند بود.
با یه صدایی برگشتم، دیدم یه ماشین خیلی آرام وبی صدا بغل دستم وایساد.
من هم بی معطلی پریدم توش.
اینقدر خیس شده بودم که به فکر اینکه توی ماشینو نیگا کنم هم نبودم.
وقتی روی صندلی عقب جا گرفتم، سرم رو آوردم بالا واسه تشکر دیدم
هیشکی پشت فرمون و صندلی جلو نیست!!خیلی ترسیدم!
داشتم به خودم میومدم که ماشین یهو همونطور بی صدا راه افتاد.
هنوز خودم رو جفت و جور نکرده بودم که تو یه نور رعدو برق دیدم یه پیچ جلومونه!
تمام تنم یخ کرده بود.
نمیتونستم حتی داد بکشم، ماشین هم همینطور داشت میرفت
تو لحظه های آخر خودم رو به خدا اینقدر نزدیک دیدم که بابا بزرگ خدا بیامرزم اومد جلو چشمم.
تو لحظه های آخر، یه دست از بیرون پنجره، اومد تو و فرمون رو چرخوند به سمت جاده
نفهمیدم چه مدت گذشت تا به خودم اومدم.
ولی هر دفعه که ماشین به سمت دره یا کوه میرفت، یه دست میومد و فرمون رو میپیچوند.
از دور یه نوری رو دیدم و حتی یک ثانیه هم تردید به خودم راه ندادم.
در رو باز کردم و خودم رو انداختم بیرون.
اینقدر تند میدویدم که هوا کم آورده بودم.
دویدم به روستا که نور ازش میومد رفتم توی قهوه خونه و ولو شدم رو زمین
بعد از اینکه به هوش اومدم جریان رو تعریف کردم، وقتی تموم شد، تا چند ثانیه همه ساکت بودند
یهو در قهوه خونه باز شد و دو نفر خیس اومدن تو، یکیشون داد زد:
ممد نیگا! این همون احمقیه که وقتی ما داشتیم ماشینو هل میدادیم
سوار شده بود!!!؟
فحش گذاشتم اگه نظر ندی:D
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اول سلام خوبی خوشی سلامتی روبه رشدی :) با توام هااا سلام دادم :) خب جواب سلامم که بلد نیستی :) عاغا افراد بی جنبه از خواندن مطالب خودداری کنن :) اینجا همه چی جنبه شوخی مزاح داره :) درد اخمتو وا کن بخند بنم :) راستی اون پنجره تبلیغات ببند :) شیطونی هم نکنیااااا :) به چیزی هم دست نزن :) کوفت نیشتو ببند :) باااا ببند نیشتو :) شوخی کردم بخند :) ها چته خو بخند دیه :) ای بابا حالا تو هم یکی بیاد نیش اینو وا کنه :) باز کن نیشتو با خنده برو سراغ مطالب :) اورین حالا شد :) راستی اگه نظر ندی خداکنه بترشی :) بمونی رو دست مامان بابات :) پس بچه خوبی باش نظرم بده :) فحش گذاشتم اگه نظر ندی :) باز که داری اینجارو میخونی :) برو سراغ مطالب :) باز وایساده برو بر منو نیگا میکنه :) برو دگه :) برو برو ریختتو نبینم :) باز داره اینارو میخونه :) بروووو برووووو سراغ مطالب :) نظر یادت نره :) درد باز وایساده :) برو برو دگه :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 10,368
  • کدهای اختصاصی


    کد ساعت فلش


    ....

    http://www.uplooder.net/ کد کج شدن تصویر کد روشن شدن عکس

    دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ

    جلوگیری از کپی کردن مطالب


    ابزار وب